Paskelbta 2020.10.01 14:32:59

KAIP ATRAKINTI INSTAGRAM SĄSKAITĄ IR IŠĖJTI iš INSTA BAN?
„Instagram“ socialiniame tinkle yra dviejų tipų blokavimas - nuolatinis draudimas ir vadinamasis šešėlinis. Antruoju atveju viskas yra skaidresnė ir suprantamesnė: vartotojas iškrenta iš rekomendacijų, viršuje, jo įrašai sąraše nerodomi pagal žymes, net jei po šiais įrašais buvo paliktos žymos.

Nuolatinis draudimas - visiškas prieigos prie jūsų paskyros apribojimas. Tačiau „Instagram“ nėra atvejų, kai puslapiai būtų ištrinti be pėdsakų, tai yra, jie būtų „ištrinti“ iš sistemos. Visi profiliai, įskaitant komercinius ir asmeninius, išlieka, visa informacija apie juos saugoma. Todėl vis tiek įmanoma atkurti sąskaitos veikimą, net jei blokavimo priežastis buvo pagrįsta.

Blobakivo priežastys
„Instagram“ be jokios priežasties nieko neblokuoja. Jei susiduriate su nagrinėjama problema, tai reiškia, kad yra tokios pažeidimas ar įtarimas. Taigi, pagrindiniai profilio blokavimo priežasčių tipai:
Įtartina veikla. Pagal paslaugos naudojimo sąlygas ir vartotojo sutartį draudžiama apgauti „Patinka“, komentarus, pakartotinius įrašus ir kitus veiksmus, padedančius sukurti veiklos išvaizdą. Jei sistema nustato pažeidimą, paskyra gali būti užblokuota. Šiuo atveju atrakinimas bus paprasčiausias ir trumpiausias, kaip rodo praktika. Blokus išduoda robotas.

Vartotojo skundai. Arba, pavyzdžiui, „Instagram“ prenumeratorių gausinimas gali paveikti šį efektą. Tokį bloką gali suteikti robotas arba administratorius. Paprastai robotas pašalina turinį, kuris laikomas draudžiamu. Ir vėl, būtent robotas uždeda nepageidaujamo turinio žymes ant įrašų, kur yra iš dalies neteisingos medžiagos. Jei vartotojų skundai pasiekė administratorių, jei bus nustatyta pažeidimų, toks puslapis bus visiškai užblokuotas. Kaip sužinoti, kada robotas nagrinėja skundą, o kada administratorius? Čia yra niuansų. Daug kas priklauso nuo skundo pobūdžio ir kiek žmonių jį padavė. Kuo daugiau užklausų, tuo didesnė tikimybė, kad administratorius apsvarstys klausimą ir artimiausiu metu. Kai skundų yra nedaug, jie galų gale patenka į bendrą administratoriaus sąrašą, todėl svarstymams skiriama daug daugiau laiko.

Autorinių teisių pažeidimas. Autorių teisių objektus ir apskritai juridinių asmenų teises „Instagram“ saugo rimtai ir aktyviai. Todėl sunku atkurti paskyras, kurios buvo užblokuotos už tokį pažeidimą. Tačiau ne visais atvejais vartotojai patenka į visą bloką. Kartais vėl klausimas apie turinį kyla administratoriui, kartais robotui. Paprastai įrašas, kuriame randamas pažeidimas, paprasčiausiai ištrinamas. Pavyzdžiui, jei muzika buvo įterpta į vaizdo įrašą be autorių teisių savininko žinios, toks įrašas bus ištrintas. Kitas niuansas: dauguma medžiagų yra laisvai prieinamos ir gali būti naudojamos auditorijai. Sunkiau sužinoti, į kurį turinį kūrėjas turi įstatymines teises, o į kurį - ne.

Sužinoti, kad jūsų paskyra buvo užblokuota, yra gana paprasta. Jei bandote įvesti programą išmaniajame telefone, tačiau puslapis neįkeliamas ir ekrane pasirodo langas su turiniu „Jūsų paskyra užblokuota, nes pažeidė mūsų sąlygas. Sužinokite, kaip galite atkurti savo sąskaitą “, mes kalbame apie bloką. Jei puslapis yra baltas arba paprasčiausiai nėra medžiagų, sistema sugedo.


Standartinis atrakinimo metodas Paprastai, kai vartotojas susiduria su paskyros blokavimu, išeitis yra kreiptis dėl atblokavimo. Norėdami tai padaryti, lange, kuriame „Instagram“ praneša apie draudimą, turite spustelėti žodį „Daugiau“. Atsidarys puslapis su tam tikra medžiaga apie sistemos naudojimo taisykles ir kaip tai susiję su bloku. Apačioje, greičiausiai, sistema parašys: "Jei manote, kad įvyko klaida, praneškite mums apie tai".

Dabar belieka išsiųsti laišką su paaiškinimais, kurie yra geriau išreikšti teisingai ir pagrįstai. Jį peržiūrės administratorius. Todėl jūsų pagrindinis tikslas yra įtikti jam ir užtikrinti, kad atrakinimas įvyktų kuo greičiau. Jei turite kokių nors sunkumų, naudokite mūsų tinklaraščio įrankius apie „Instagram“ ir kitų socialinių tinklų reklamavimą.

ALTERNATYVUS ATRAKINIMO METODAS Aukščiau aptartas scenarijus ne visada tinka vartotojams, kuriems draudžiama. Kai kuriais atvejais, ypač jei puslapis yra uždraustas dėl vartotojų skundų ar autorių teisių pažeidimo, „Instagram“ nesiūlo pranešti apie klaidą. Pranešimams siųsti nėra jokių nuorodų ir formų, o sistema informuoja tik apie išjungimo faktą.

Tada rekomenduojama išsiųsti užklausą į „Instagram“. Jei blokavimas įvyko per klaidą, sistema siūlys išsiųsti pranešimą. Norėdami pradėti, turite nurodyti, kam priklauso profilis - įmonė ar asmuo. Jei jums tinka antroji parinktis, įveskite duomenis į atitinkamus laukus:

vardas ir pavardė;
vartotojo vardas „Instagram“ (siūlomas žymėjimo pavyzdys);
elektroninio pašto adresą, nurodytą puslapio nustatymuose;
buvimo šalis.

KĄ DARYTI, JEI GAVOTE NEIGIAMĄ ATSAKYMA
Jūs viską padarėte teisingai, tačiau atsakymas buvo gautas atsakant be paaiškinimų. Ką daryti? Svarbiausia - neišsigąskite. Turėsite daug daugiau galimybių pabandyti atblokuoti savo profilį. Paraiškas svarsto administratoriai - tikri žmonės, kurie į situaciją dažnai žvelgia „iš savo varpinės“. Jei vienas administratorius atsisakė, tai nereiškia, kad kiti taip pat atsakys neigiamai.

Apibendrinant reikia pabrėžti, kad „Instagram“ yra daug klaidų. Neretai pasitaiko atvejų, kai sąskaitos blokavimas paprastai buvo nepagrįstas. Tai yra, vartotojas nieko nepažeidė, tačiau prarado prieigą prie puslapio. Tada turite parašyti palaikymo tarnybai nurodydami, kad blokavimą laikote klaidingu. Po to belieka laukti, kol bus išnagrinėta paraiška.

Atgal