Paskelbta 2020.10.01 17:32:59

KAIP PARDUOTI PREKES IR PASLAUGAS INSTAGRAM PLATFORMOJE
Iš pradžių „Instagram“ buvo sukurta kaip platforma nemokamai skelbti nuotraukas. Šiandien socialinio tinklo funkcionalumas gerokai išsiplėtė. Vartotojai turi galimybę skelbti ne tik nuotraukas, bet ir istorijas, svarbiausius įvykius, vaizdo įrašus. Tačiau svarbiausia tai, kad išsiplėtė galimybės naudotis paskyra. Dabar jis gali veikti ne tik kaip nemokamas nuotraukų albumas. Svetainėje galite sėkmingai parduoti prekes ir paslaugas. Tai gali padaryti tiek esamo verslo savininkai (pavyzdžiui, internetinė parduotuvė ar tatuiruočių studija), tiek tie, kurie ketina pradėti savo verslą nuo nulio naudodamiesi konkrečiu socialiniu tinklu. Palankiausios nišos šioje svetainėje yra kosmetika, drabužiai, rankų darbo, grožio paslaugos, pristatymas, HoReCa. Bet jei pageidaujama, bet kuris verslininkas gali save realizuoti, nepaisant veiklos srities. Galite parduoti tiek automobilių dalių, tiek karbiuratorių remonto paslaugas. Tačiau norint pasiekti gerų rezultatų, reikės labai rimtai žiūrėti į profilio ir jo dizaino sukūrimą, taip pat puslapio užpildymą ir jo reklamavimą „Instagram“.


REGISTRACIJA IR PROFILIO PILDYMAS
Kai kurie žmonės, planuojantys parduoti produktus ar paslaugas, pasisuka šiame etape. Bet tai yra profilio informacija, kuri kiekvienam naujam lankytojui leis susidaryti pradinę jūsų idėją vos per kelias sekundes. Taigi būtinai įtraukite pagrindinę informaciją apie save. Tai:
• Prekės ženklas / įmonės pavadinimas / specialisto pavadinimas.
• Verslo rūšis, prekių kategorija ar paslaugų sąrašas.
• Visi jūsų kontaktai - telefonas, el. Paštas, tiesioginiai pranešimai, socialiniai tinklai, svetainės adresas. Atminkite, kad tik viena nuoroda gali būti aktyvi, todėl pasirinkite labiausiai parduodamą šaltinį.

Ypatingą dėmesį skirkite skyriui „Apie mane“. Stenkitės ją užpildyti kuo glaustai ir glaustai, tačiau taip, kad informacija „priliptų“ ir būtų įsimenama. Tačiau svarbiausia tai, kad išsiplėtė galimybės naudotis paskyra. Dabar jis gali veikti ne tik kaip nemokamas nuotraukų albumas. Svetainėje galite sėkmingai parduoti prekes ir paslaugas. Tai gali padaryti tiek esamo verslo savininkai (pavyzdžiui, internetinė parduotuvė ar tatuiruočių studija), tiek tie, kurie ketina pradėti savo verslą nuo nulio naudodamiesi konkrečiu socialiniu tinklu. Naudinga pridėti šiek tiek atitinkamo humoro ir saikingai naudoti jaustukus. Jei pats negalite sudaryti spalvingo ir gyvo aprašymo, užsisakykite jį iš specialisto. Taip pat verta sukurti unikalų žymą su grotelėmis, pagal kurią vartotojai galėtų lengvai ir greitai jus rasti.

Svarbu apgalvoti savo tinklaraščio struktūrą ir paryškinti keletą skyrių, pavyzdžiui, „vaizdo įrašas“, „reklama“, „asmeninis“. Svarbiausia yra sudaryti keletą skirtingų teminių blokų, skirtų svarbiausiems dalykams. Taigi vartotojas galės greitai pereiti prie įdomiausių įrašų.


TURINYS
Prekių ir paslaugų pardavimas naudojantis svetaine ir „Instagram“ turi skirtumų, tiesiogiai susijusių su turiniu. Pavyzdžiui, jei parduodate batus internetinėje parduotuvėje, tai gali atrodyti kaip vitrina su batų ir batų pavyzdžiais, jų savybėmis ir pan. „Instagram“ profilio pavertimas salonu nėra gera idėja. Šio socialinio tinklo ypatumas yra tas, kad žmonės ateina čia ne kažko nusipirkti, o linksmintis, atsipalaiduoti, pamatyti ką nors įdomaus ar naudingo išmokti. 100% prekių nuotraukų sudarytas profilis pritrauks mažai žmonių.

Be to, „Instagram“ vartotojai mėgsta sužinoti asmeninę informaciją apie paskyros savininką ir informaciją, kuri dažnai nenurodyta įprastose svetainėse. Taigi optimaliausias sprendimas yra sukurti hibridinį profilį, kuriame komercinė informacija bus persipynusi su asmenine informacija. Tai padidins vartotojo pasitikėjimą jumis ir jūsų produktais ar paslaugomis.

Pavyzdžiui, svetainėje yra daugybė puslapių, kurių savininkai parduoda rankines. Tačiau daugelis jų yra „beveidžiai“ ir panašūs į du vandens lašus. Kai žmogus, net jei jis yra suinteresuotas pirkti krepšį, lankosi tokiuose puslapiuose, jis neranda privalumų, rodančių, kodėl jis turėtų įsigyti aksesuarą viename iš jų. Visai kitas dalykas, jei savininkai kūrybiškiau pildo savo sąskaitą ir įvairina turinį.

Be abejo, kai kuriuos įrašus galima atskirti apibūdinant konkrečias prekes. Bet juos reikia įsiterpti, pavyzdžiui, į vaizdo įrašus apie tai, kaip profilio savininkė savaitgaliui išvyko į užsienį ir galėjo išsinešti viską, ko reikia rankinėje ir pan. Galite iš kelionės atsiųsti porą nuotraukų, kurios visai nesusijusios su reklamuojamais produktais, pavyzdžiui, gražios pajūrio nuotrauka arba asmenukė orientyro fone. Toks požiūris padidins lankytojų pasitikėjimą pardavėju. Iš nežinomos tamsios asmenybės jis jiems taps tikru asmeniu su savo džiaugsmais ir istorijomis. O jei abonentas nori nusipirkti krepšį, jis greičiausiai tai padarys iš tokio jau pažįstamo pardavėjo. Naudokite visus turinio formatus: nuotraukas, istorijas, vaizdo įrašus.

SKATINIMAS
Norint, kad pardavimų skaičius augtų, reikia reklamuoti sąskaitą. Žinoma, patartina kuo greičiau pritraukti bent kelis tūkstančius abonentų. Be to, svarbu, kad po jūsų įrašais atsirastų vis daugiau širdžių ir komentarų, o profiliai ir nuotraukos / vaizdo įrašai / istorijos gautų peržiūrų. Taip pat labai svarbūs laidų žiūrovai, skundai ir kt. Kitaip tariant, reikia padidinti savo aktyvumą.

Galite reklamuoti savo profilį tiek nemokamais, tiek mokamais būdais. Pirmasis yra visų pirma kokybiško ir įdomaus turinio publikavimas - be to, reguliarus leidimas. Vidutiniškai skelbti įrašus geriausia 1-2 kartus per dieną. Jei tai darote per dažnai, galite tiesiog „šlamšti“ prenumeratorių kanalą ir juos erzinti. Pristatyti 5 ar 10 tikrai aukštos kokybės vaizdo įrašų, istorijų ir nuotraukų per dieną nėra lengva užduotis. Jei skelbiate per retai, vartotojai gali prarasti susidomėjimą jumis, pamiršti jus.

Be to, naudodamiesi nemokamais šaltiniais, galite savarankiškai padidinti prenumeratorių, teigiamų įvertinimų, skundų, komentarų, peržiūrų ir kt. Skaičių. Bet tai užima daug laiko. Be to, tai labai monotoniškas užsiėmimas. Tačiau laikas yra svarbus bet kurio verslininko šaltinis. Taigi protingiau užsisakyti „Instagram“ prenumeratorių skaičių mūsų agentūroje. Nors mes populiarinsime jūsų profilį, naudodamiesi savo patirtimi, profesionalumu ir turtingomis priemonėmis, jūs galite ramiai atlikti savo darbą.

Atgal