Paskelbta 2022-07-27

Praėjusį rugsėjį „Google“ paskelbė išsamią informaciją apie tai, kaip vaizdo įrašai patenka į „YouTube“ skiltį „Rekomenduojami“. Komanda išvertė straipsnį, pabrėždama pagrindinę informaciją.

  • Ieškokite kandidatų kartos vaizdo įrašų

Pirmajame etape vaizdo įrašai rūšiuojami pagal žiūrėjimo istoriją, paiešką ir demografinius duomenis tiek paskyroje, iš kurios buvo paskelbtas vaizdo įrašas, tiek naudotojus kurie jį stebi. Be to, „YouTube“ atsižvelgia į visų naudotojų, kurie teikia pirmenybę tiems patiems vaizdo įrašams, kaip ir jūs, žiūrėjimo istoriją.

Taigi iš milijonų „YouTube“ esančių vaizdo įrašų svetainė išskiria kelis šimtus, kurie gali būti sudominti konkretus naudotojas šiuo metu (vienas iš lemiamų veiksnių taip pat bus naudotojų įvertinimų vaizdo įrašuose rodikliai – mygtuko „Patinka“ paspaudimai).

  • Reitingas filtras

antrajame etape pasirinktų vaizdo įrašų skaičius turėtų būti sumažintas iki kelių dešimčių. Siekdama atlikti šiuos veiksmus, „YouTube“ kiekvienam vaizdo įrašui priskiria tam tikrą įvertinimą (kuris niekam nėra viešai prieinamas).

Pagrindinis kriterijus šiame etape yra tai, kiek laiko vaizdo įrašas gali išlaikyti naudotoją ekrane. (vadinamasis išlaikymas). Atsižvelgiama ir į vaizdo įrašo „šviežumą“ – „kaip prekė, neseniai įkeltas turinys yra itin svarbus „YouTube“. „YouTube“ naudoja panašų algoritmą pridedant vaizdo klipus „Į tendencijas“, mūsų komanda siekia, kad vaizdo įrašas būtų įtrauktas į TOP, maksimaliai išnaudodamas šių algoritmų galimybes.

Atgal