Dažniausiai Užduodami Klausimai

Jei apmokėti nepavyksta arba užsakymas neapdorojamas:
Užsakymo formos laukeliai užpildyti neteisingai.
Jūsų sąskaitoje gali būti nepakankamai lėšų.
Gali kilti problemų dėl mokėjimo sistemos. Pasirinkite kitą mokėjimo būdą.
Negavus užsakytos paslaugos prašome kreiptis el.paštu pagalba@subme.lt
Taip, jei užsakymas nebuvo visiškai įvykdytas, dalis pinigų bus grąžinta į jūsų balansą. Jei jūs arba sistema nedelsiant atšaukė užsakymą, visa užsakymo suma bus grąžinta į jūsų balansą.
Taip. Kaskart pildant balansą, Jus gaunate 1% taškų, nuo pildomos sumos
Jei jūsų užsakymą atšaukė sistema:
•Pinigai bus automatiškai grąžinti į jūsų vidinį balansą.
•Atšaukimo priežastys: netinkama nuoroda / netinkama paslauga / laikinos problemos serveryje.

Pakartokite užsakymą, sumokėdami už jį iš vidinio balanso (jei po pakartotinio pateikimo užsakymas vėl atšaukiamas, kreipkitės el. paštu pagalba@subme.lt).