Google reklama || Išlaisvinkite "Google" skelbimų galią: Pradedančiųjų vadovas, kaip sukurti ir optimizuoti kampanijas. Google reklama || Išlaisvinkite
MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS

Įvadas į "Google" skelbimus

Sveiki! Jei esate verslo savininkas arba marketingo entuziastas, tikrai esate girdėję apie "Google" skelbimus. Tai galingas įrankis, kuris gali padėti jums pasiekti didesnį interneto vartotojų ratą ir padidinti jūsų verslo sėkmę. Tačiau, suprasti "Google" skelbimų galios veikimo principus ir tinkamai optimizuoti kampanijas gali būti iššūkis pradedantiesiems.

"Google Ads" terminologijos supratimas

Prieš pradedant kurti savo pirmąją "Google" skelbimų kampaniją, svarbu suprasti pagrindinę terminologiją, su kuria susidursite. Štai keletas esminių terminų, kuriuos verta žinoti:

"Google" skelbimų sąskaita - tai jūsų asmeninė paskyra, kurioje valdysite visus savo "Google" skelbimų veiksmus. Tai yra svarbiausias elementas, kurį reikia sukurti norint pradėti naudotis "Google" skelbimais.
Kampanija - tai pagrindinė "Google" skelbimų dalis, kuri apibrėžia jūsų reklaminę strategiją. Kampanija gali apimti kelias skelbimų grupes ir turėti tam tikrą biudžetą.
Skelbimų grupė - tai dalis jūsų kampanijos, kuri apibrėžia tam tikrą reklaminį tikslą. Skelbimų grupėje galite turėti kelias skelbimo vietas, kurios gali būti rodomos atitinkamoje "Google" paieškos rezultatų puslapyje.

Pirmosios "Google Ads" kampanijos kūrimas

Dabar, kai jau supratote pagrindinę "Google" skelbimų terminologiją, laikas sukurti savo pirmąją kampaniją. Štai keletas žingsnių, kuriuos reikia atlikti:

Sukurkite "Google" skelbimų sąskaitą - Nuėję į "Google Ads" skelbimų svetainę, spustelėkite "Pradėti dabar" mygtuką ir sekite instrukcijoms, kad sukurtumėte savo sąskaitą. Užpildykite reikiamus duomenis ir patvirtinkite savo sąskaitą.
Sukurkite naują kampaniją - Pasirinkę savo sąskaitą, spustelėkite "Kampanijos" skiltį ir paspauskite "Sukurti kampaniją" mygtuką. Pasirinkite tinkamą kampanijos tipą, pvz., "Paieškos tinklas" arba "Vaizdo kampanija".
Nustatykite kampanijos nustatymus - Pateikite informaciją apie savo kampaniją, pvz., pavadinimą, diapazoną, taikinio audienčią ir biudžetą. Būkite tikslūs ir atidžiai apgalvokite savo nustatymus, kad pasiektumėte geriausius rezultatus.

Tinkamų raktažodžių parinkimas kampanijai

Kad jūsų "Google" skelbimų kampanija būtų sėkminga, svarbu pasirinkti tinkamus raktažodžius. Raktažodžiai yra žodžiai ar frazės, kurias naudoja žmonės ieškodami informacijos internete. Štai keletas patarimų, kaip pasirinkti tinkamus raktažodžius:

Atlikite raktažodžių tyrimą - Prieš pasirinkdami raktažodžius, atlikite tyrimą ir sužinokite, kokius raktažodžius naudoja jūsų taikinio audienčia. Naudojant "Google" raktinių žodžių planuoklę arba kitas raktinių žodžių tyrimo priemones, galite gauti naudingos informacijos apie raktažodžių populiarumą ir konkurenciją.
Pasirinkite specifiškus raktažodžius - Vietoje plačiai naudojamų raktažodžių, kaip antai "baldai", pasirinkite specifiškesnius raktažodžius, pavyzdžiui, "modernūs sofos" arba "virtuvės stalai". Tai padės pasiekti tikslinę auditoriją ir sumažinti konkurenciją.
Naudokite neigiamus raktažodžius - Jei norite išvengti nereikalingo eismo, galite naudoti neigiamus raktažodžius. Pavyzdžiui, jei parduodate naujus baldus, galite įtraukti "naudoti" ar "seni" kaip neigiamus raktažodžius, kad atskirtumėte tinkamus klientus.

"Google Ads" kampanijos biudžeto nustatymas

Biudžeto nustatymas yra svarbus žingsnis, norint tinkamai valdyti savo "Google" skelbimų kampaniją. Štai keletas patarimų, kaip tai atlikti:

Nustatykite dieninį biudžetą - Pasirinkite sumą, kurią norite išleisti per dieną savo kampanijai. Būkite realistiški ir atsižvelkite į savo verslo galimybes.
Stebėkite biudžetą - Nuolat stebėkite savo kampanijos biudžetą ir jei reikia, padidinkite ar sumažinkite jį. Tai padės jums išlaikyti kontrolę ir pasiekti geriausius rezultatus.
Optimizuokite biudžeto paskirstymą - Jei pastebėsite, kad kai kurios skelbimų grupės ar raktažodžiai atneša geriausius rezultatus, galite padidinti jų biudžetą ir sumažinti kitų skelbimų grupių ar raktažodžių biudžetą. Taip pat galite išjungti neefektyvias skelbimų grupes ar raktažodžius.

"Google Ads" kampanijos optimizavimas siekiant geresnių rezultatų

Kad jūsų "Google" skelbimų kampanija būtų sėkminga ir pasiektų geriausius rezultatus, svarbu ją nuolat optimizuoti. Štai keletas patarimų, kaip tai atlikti:

Stebėkite skelbimų pasirodymus - Stebėkite, kiek kartų jūsų skelbimai buvo rodomi ir kiek kartų buvo paspausti. Jei pastebėsite, kad skelbimai mažai rodomi, galite padidinti jų pasirodymų dažnumą.
Tobulinkite skelbimų tekstą - Skelbimų tekstas turi būti aiškus, patrauklus ir sukvietimą į veiksmą. Įsitikinkite, kad naudojate tinkamą kalbą ir įtraukiate privalumus, kurie atitinka jūsų taikinio auditorijos poreikius.
Testuokite skirtingas reklamas - Bandykite skirtingas skelbimų versijas, kad pamatytumėte, kurios veikia geriausiai. Galite keisti antraštės, aprašymus ar net nuorodas, kad pamatytumėte, kurios versijos pritraukia daugiau paspaudimų.

"Google Ads" kampanijos sėkmės stebėjimas ir vertinimas

Kad galėtumėte įvertinti savo "Google" skelbimų kampanijos sėkmę ir padaryti reikiamus pakeitimus, svarbu stebėti ir matuoti svarbius rodiklius. Štai keletas būdų, kaip tai padaryti:

Naudojate "Google" skelbimų analizės priemones - "Google" skelbimai siūlo įvairias analizės priemones, kurias galite naudoti norėdami gauti informacijos apie savo kampanijos pasirodymą, paspaudimus ir konversijas. Sekite šiuos rodiklius ir analizuokite, kas veikia geriausiai.
Stebėkite konversijas - Jei turite internetinį pardavimų svetainę arba kitą siekiamą veiksmą, stebėkite, kiek konversijų gavo jūsų skelbimai. Tai padės jums vertinti savo kampanijos efektyvumą ir atlikti reikiamus pakeitimus.
Analizuokite konkurenciją - Stebėkite savo konkurentus ir žinokite, kokie skelbimai ir raktažodžiai veikia geriausiai jūsų rinkoje. Tai gali suteikti jums naudingos informacijos, kaip tobulinti savo kampaniją.


Trūksta sekėjų, peržiūrų, o galbūt like paspaudimų? Ne bėda! Kartu su subme.lt pasiekite dar didesnių rezultatų jau šiandien. Pas mus galite įsigyti:
- Sekėjus (ang. Followers)
- "Patinka" paspaudimus (ang. Like)
- Video peržiūras (ang. Views)
- Pasidalinimus (ang. Shares)
- Prenumeratorius (ang. Subscribers)
- Ir kitas paslaugas
Mūsų teikiamų paslaugų sąrašą galite rasti čia

Atgal