Paskelbta current_timestamp()

Praėjusių metų pradžioje „Instagram“ pristatė visiškai naują funkciją „Reels Remix“, kuri užvaldė pasaulį. Naudodami šią funkciją žmonės galėtų sukurti itin smagias būgnas bendradarbiaudami. Tai veikia panašiai kaip „Duet“ funkcija „TikTok“, leidžianti žmonėms įrašyti atsako vaizdo įrašus į bet kurią platformoje esančią ritę. Šiais metais „Instagram“ išplėtė šios „Remix“ funkcijos apimtį visam platformos vaizdo turiniui. Tai reiškia, kad vartotojai galės kurti atsakymo vaizdo įrašus į bet kokius programoje pasiekiamus viešus vaizdo įrašus.

„Instagram Remix“ funkcija gali būti puiki vaizdo įrašų rinkodaros žaidimui patobulinti kuriant atsakymo vaizdo įrašus į juokingus siužetus, demonstracinius vaizdo įrašus, produktų apžvalgas ar bet kokius kitus platformoje esančius vaizdo įrašus. Jei norite sužinoti, kaip geriausiai naudoti šį įrankį bendradarbiaujant platformoje, šiame straipsnyje bus pasakyta viskas, ką reikia žinoti. Aprašysime viską, ką gali pasiūlyti Remix funkcija, kuri leis jums sukurti puikią vaizdo įrašų rinkodaros strategiją.

„Instagram“ optimizavimas ir „Hashtags“ tyrimai
Ar jums reikia „Instagram“ eksperto, kad galėtumėte išsamiai įvertinti „Instagram“ paskyrą ir pateikti veiksmų planą?

Kas yra „Instagram Remix“ funkcija?

Kai 2020 m. pasirodė „Instagram Reels“ funkcija, ji greitai tapo nauju mėgstamiausiu „Instagram“ vartotojų visame pasaulyje įrankiu. Ritės leido žmonėms platformoje atrasti ir kurti trumpos formos pramoginius vaizdo įrašus. Nors „Instagram Stories“ dažniausiai buvo socialinė funkcija, „Reels“ buvo įrankis, daugiausia skirtas pramogoms. 2021 m. balandžio mėn. „Instagram“ pristatė „Reels“ skirtą „Remix“ funkciją, kuri veikė labai panašiai kaip dueto funkcija „TikTok“. Naudodami „Remix“, vartotojai galėjo atsakyti į bet kurio asmens viešus ritinius, sukurdami savo. Tai gali būti reakcijos stiliaus formatas arba bet koks kitas kūrybingas būdas. Kitais metais ši funkcija buvo išplėsta visam platformos vaizdo turiniui, o ne tik ritiniams.

Bet kuris „Instagram“ vartotojas gali naudoti „Remix“ funkciją. Vienintelė sąlyga yra ta, kad pradinis „Reel“ kūrėjas savo profilyje turi įjungti „Remix“ parinktį. Remix funkcija iš esmės buvo sukurta siekiant paskatinti bendradarbiavimą, iššūkius ir komiškas reakcijas. Tačiau yra įvairių būdų, kaip verslo puslapiai tai gali panaudoti savo naudai. Į tai mes sutelksime dėmesį kituose skyriuose.

Kaip remiksuoti „Instagram“ ritę?

„Instagram Remix“ funkcija yra gana paprasta naudotis. Pirmas dalykas, kurį turite padaryti, yra pasirinkti ritinį, kurio remiksą norite sukurti. Jei pirminis kūrėjas įgalino Remix, galite sukurti bet kurio viešo jo ritinio remiksą. Taip pat galite sukurti savo ritinių remiksą. Čia yra žingsnis po žingsnio proceso paaiškinimas -

  • Žingsnis 1: Pasirinkę vaizdo įrašą, bakstelėkite tris taškus šone. Jei remiksavimo funkcija įjungta tam ritiniui, pamatysite parinktį „Remiksuoti šį ritinį“.
  • Žingsnis 2: Įrašykite savo naują atsakymo ritę ir įkelkite ją. Pamatysite, kad naujas vaizdo įrašas pasirodys dešinėje ekrano pusėje. Čia turėsite galimybę keisti ritės greitį, nustatyti laikmatį, taikyti efektus ir suderinti Remix Reel pagal savo poreikius.
  • Žingsnis 3: Kitas dalykas, kurį turite padaryti, yra redaguoti „Remix“ vaizdo įrašą. „Instagram“ suteikia galimybę piešti arba pridėti tekstą, maišyti su garsu arba pridėti lipduką ar balso įrašą.
  • Žingsnis 4: Parašykite antraštę Remix Reel ir pasirinkite vaizdo įrašo nustatymus. Jei esate patenkinti visomis dalimis, galite spustelėti parinktį Peržiūra, kad pamatytumėte, kaip ji atrodo prieš paskelbiant. Paskutinis dalykas, kurį turite padaryti, yra pasirinkti viršelio nuotrauką, žymas ir antraštę. Galiausiai spustelėkite mygtuką „Bendrinti“, kad paskelbtumėte ritinį.

Atlikdami tuos pačius veiksmus, platformoje galite permaišyti bet kurį vaizdo įrašą. Platformoje galite kurti ne ilgesnius kaip 60 sekundžių trukmės „Instagram Remix“ vaizdo įrašus.

Kuo Remix funkcija tokia puiki?

Kuo Remix funkcija tokia puiki?

„Instagram Remix“ funkcija gali atrodyti kaip paprastas atnaujinimas; tačiau tai atveria daug galimybių platformoje kurti įdomų ir virusinį turinį. Štai keletas priežasčių, paaiškinančių, kaip „Remix“ funkcija gali būti naudinga –

1. Greitas ir lengvas ankstesnio turinio panaudojimas

„Instagram Remix“ leidžia lengvai skelbti naują turinį perkuriant senus vaizdo įrašus. Tokiu būdu galite išlikti nuoseklūs platformoje, kurdami naują ekologišką turinį. Ir geriausia yra tai, kad tai nėra išskirtinė tik vienos formos turiniui. Nesvarbu, ar norite sukurti komediją „Remiksas“, ar atsaką į šokio tendenciją, galite kurti „Remikso“ vaizdo įrašus bet kam ir viskam.

2. Galimybė užsikrėsti virusu

Remix vaizdo įrašų turinys turi didelį potencialą išplisti platformoje. Dėl savo prigimties Remix vaizdo įrašai skelbiami vėl ir vėl, o ne vieną kartą. Kai kas nors bandys remiksuoti originalų vaizdo įrašą, jūsų vaizdo įrašas bus rodomas ir jų stebėtojams, kurie gali būti raginami paskelbti savo Remix vaizdo įrašą. Taigi jūsų pasiekiamumas platformoje labai padidės ir galbūt galėsite pritraukti nemokamų „Instagram“ sekėjų. Kuo didesnis sekėjų skaičius, tuo daugiau bus galimybių įsitraukti.

3. Naujos funkcijos pranašumas

Kai platformoje naudosite naują funkciją, algoritmas perduos tą turinį naujiems vartotojams. Tai daroma tam, kad kiti vartotojai taip pat galėtų pasinaudoti šia funkcija. Be istorijų ir ritinių, „Remix“ yra karščiausia nauja funkcija, užvaldanti „Instagram“ pasaulį. Būtų gera mintis įsijungti ir paskelbti „Remix“ vaizdo įrašus, kad padidintumėte savo auditorijos bazę platformoje.

Patarimai prekės ženklams, naudojantiems Remix funkciją

Naudodami Remix funkciją taip pat galite padidinti savo prekės ženklo pasiekiamumą ir padidinti pardavimą, jei turite verslo puslapį. Šis įrankis gali būti puikus prekės ženklo turiniui ir įtraukimui skatinti, nes jis leidžia sukurti atsako vaizdo įrašą kartu su kito vartotojo vaizdo įrašu. Štai keletas patarimų, kaip naudoti Remix funkciją, kad padidintumėte prekės ženklo pasiekiamumą –

1. Klientų apžvalgos remikso vaizdo įrašai

Jei klientas įsigijo arba pasinaudojo bet kuriuo iš jūsų produktų / paslaugų ir mano, kad jie yra naudingi, galite paskatinti jį sukurti bet kurio jūsų produkto rinkodaros vaizdo įrašo Remix vaizdo įrašą. Tai gali būti puikus būdas gauti atsiliepimų ar atsiliepimų pateikiant atsiliepimų apie jūsų prekės ženklą vaizdo įrašą. Klientai, kuriems patinka jūsų produktas, visada norėtų pasidalinti savo nuomone apie jį. Naudodami Remix vaizdo įrašus galėsite padidinti savo auditorijos pasiekiamumą dvigubai arba trigubai. Tai taip pat padės įgyti Instagram algoritmo palankumą, nes jūsų Remix ritės taip pat bus įtrauktos, be jūsų originalaus vaizdo įrašo.

2. Žiūrovo reakcijos remikso vaizdo įrašai

Galite labai patobulinti savo rinkodaros strategiją naudodami „Influencers“, o „Remix“ vaizdo įrašai gali padėti tai padaryti. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite paskelbti demonstracinį savo produkto ar paslaugos vaizdo įrašą savo Instagram puslapyje. Galite bendradarbiauti su influenceriais ir paprašyti jų paskelbti savo reakciją į vaizdo įrašą. Tokiu būdu jūsų demonstracinis vaizdo įrašas bus parodytas naujoms auditorijoms ir galėsite pritraukti daugiau klientų. Reakcijos vaizdo įrašai gali būti puiki vaizdo įrašų rinkodaros strategijos dalis. Tai gali padėti paskatinti susidomėjimą jūsų prekės ženklu ir padidinti jūsų svetainės paspaudimų rodiklį.

3. Remiksuokite vaizdo įrašą į konkurento skelbimą

Tai gali būti puikus būdas padidinti savo prekės ženklo pasiekiamumą ir tuo pačiu įveikti konkurentus. Jei jūsų konkurentas paskelbė produkto ar paslaugos, kurią taip pat siūlo jūsų prekės ženklas, vaizdo įrašą, galite sukurti „Remix“ vaizdo įrašą, kuriame parodysite, kaip jūsų produktas ar paslauga skiriasi nuo jų. Nereikia sakyti, ko trūksta kitam produktui / paslaugai. Taikydami šią strategiją svarbu išlikti profesionaliam. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai paaiškinti savo gaminio ypatybes ir ypatybes bei paaiškinti, kuo jis geresnis. Žiūrovai galės pamatyti abu palyginimus ir patys apsispręsti.

„Instagram Remix“ DUK

1 DUK: Kaip įjungti Remix funkciją?

„Instagram Remix“ funkcija gali būti puikus būdas padidinti jūsų prekės ženklo matomumą ir atverti jūsų prekės ženklą daugybei galimų bendradarbiavimo galimybių. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite įjungti šią funkciją savo profilyje. Norėdami tai padaryti, turite atidaryti puslapį „Nustatymai“ ir spustelėti parinktį „Privatumas“. Iš ten galite pasirinkti parinktį „Ritės“, kuri parodys jums Remix perjungimo mygtuką. Galite jį įjungti, kad įjungtumėte remiksą. Jei norite įjungti „Remix“ funkciją atskiram ritiniui, galite spustelėti tris taškus vaizdo įrašo viršuje, dešinėje. Pasirinkite parinktį „Įjungti remiksą“.

2 DUK: kuriuos vaizdo įrašus galima permaišyti?

Galite perdaryti bet kurį vaizdo įrašą arba ritinį, kuriame yra parinktis Remix is ​​Video. Šią parinktį galite rasti spustelėję tris taškus, esančius viršutiniame dešiniajame vaizdo įrašo kampe.

3 DUK: Ar galiu remiksuoti vaizdo įrašą, kuris jau yra permaišytas?

Kol kas nėra galimybės remiksuoti „Remikso“ vaizdo įrašą; tačiau internete yra daug vaizdo įrašų redaktorių, kurie gali padėti jums pasiekti tą patį.

išvada

Tai aprašėme viską, ką reikia žinoti apie „Instagram Remix“. Ši funkcija gali būti puiki priemonė norint padidinti natūralią paskyros pasiekiamumą. Vaizdo įrašų rinkodaros pasauliui toliau tobulėjant, svarbu tobulinti ir savo rinkodaros strategiją. Naudodamiesi šiame straipsnyje pateiktais patarimais, galėsite pasinaudoti Remix funkcija savo naudai. Jei ieškote kitų būdų, kaip pasiekti kryptingą ir greitą augimą, Ponas Insta yra tavo atsakymas. Mes, ponas Insta, teikiame įvairias aukščiausios kokybės Instagram paslaugas, pvz Pirkti Instagram patinka ir Pirkti Instagram sekėjų kurie gali padėti padidinti jūsų kanalo pasiekiamumą. Geriausia tai, kad mūsų paslaugos yra 100% saugios. Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su mumis šiandien!


Atgal