• Jei manote, jog negavote paslaugos arba gavote per mažą kekį užsakytos paslaugos, visuomet galite pasitikrinti savo užsakymo būseną.
• Įvedus kodą, Jus matysite - paslaugos statusą, nuorodą į soc.tinklo paskyra, soc.tinkla, užsakytos paslaugos tipą, užsakymo kiekį, kiekį, kuris buvo įvykdytas.
• Norint gauti kodą į užsakymo būseną, prašome parašyti el. laišką, į el.paštą - pagalba@subme.lt. Laiške turi būti nurodytas vienas iš šių dalykų: užsakymo ID, nuorodą į soc. paskyrą arba el. pašto adresas, kuris buvo nurodytas mokėjimo metu.
[DEMONSTRACIJA] Norint pažiūrėti, kaip veikia sistemą, Jus galite įvesti demonstracinį kodą - 8856000






Tikrinimo sistema v0.1

Čia gali būti Jūsų reklama! Susisiekimas - pagalba@subme.lt